Osztogatás az egyik legnépszerűbb terjesztési lehetősége a szórólapok, reklámanyagok, termékmintáknak. Kedveltségének fő oka hogy a megfelelő helyszín megválasztásával egyszerűen nyílik lehetőség az egyes vásárlói csoportok , célzására. Hasznos választás lehet abban az esetben is ha reklámanyag kisebb méretű, hiszen "kézbe adva" nem kallódik el a postaládákban, gyűjtőládákban található egyéb anyagok között.
Osztogatás néhány tipusa:
Metró-aluljárókban,ahol mindenki célszemély lehet, így nagy mennyiségű szórólap osztogatására van lehetőség.
Osztogatás forgalmas tereken,csomópontokban,
ahol a reggeli és a késő délutáni megnövekedett, forgalomban sok gyalogos, autó jár.
Közterületeken,
ahol a gyalogosan közlekedők között, nagy mennyiségű szórólap osztogatására van lehetőség.
Kulcs szavak:szórólap,szórólapozás,szórólapterjesztés,reklámanyag terjesztés.